ساعت :

23:54

تاریخ :

7 اردیبهشت 1403

شهرداری منطقه دو بیرجند

ملاقات مردمی شهردار بیرجند در منطقه دو

شهردار بیرجند: دیدارهای مردمی نشانه دغدغه مدیریت شهری نسبت به رفع معضلات شهری می باشد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، شهروندان منطقه دو روز چهارشنبه مورخ 1400/12/04 به صورت حضوری با شهردار بیرجند دیدار کردند.
دکتر بهترین در این دیدارها در جریان مشکلات و دغدغه های شهروندان قرار گرفتند و از این طریق پاسخگوی درخواستهای شهروندان شدند.
لازم به ذکر است با توجه به استقبال شهروندان از جلسه ملاقات مردمی ، با حضور شهردار بیرجند، معاون شهرسازی و مدیر منطقه دو شهرداری ضمن بررسی موارد مطرح شده، دستورات لازم برای رسیدگی به موارد مورد نظر صادر شد.
شهردار بیرجند در حاشیه این دیدار اظهار داشت: با توجه به لزوم برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان با مجموعه شهرداری، ملاقات با شهروندان منطقه دو برنامه ریزی شد.
دکتر بهترین خاطر نشان کرد: این دیدار در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه های شهروندان و با هدف خدمت رسانی هر چه بیشتر و با کیفیت تر در حوزه های مختلف شهری صورت گرفت.
وی یادآور شد: این نشست ها علاوه بر شنیدن و آگاهی از مشکلات می تواند در برنامه ریزی های صحیح و جلب رضایتمندی شهروندان موثر باشد.
وی شهرداری را نهادی خدمتگزار دانست که اگر شهروندان نباشند ضرورتی برای فعالیت این نهاد وجود ندارد بنابراین تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار مسئولان شهری باشد.
شهردار بیرجند، شهرداری را مجری طرح تفصیلی دانست و اذعان داشت: تصميم گيري در مورد طرح تفصيلي توسط اداره راه و شهرسازي انجام مي شود و شهرداري فقط مجري آن بوده و نقشي در تصميم سازي در مورد آن ندارد.
شایان ذکر است درخواست تجاری موقت، تامین پارکینگ، اجرای احکام معوقه کمیسیون ماده صد و … جزو پر تکرار ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه می باشد که موارد مطروحه به معاونین مرتبط با موضوع ارجاع شد.
در این جلسه که مدت سه ساعت به طول انجامید تعداد ۲۱ نفر از شهروندان با شهردار بیرجند دیدار کردند.