جستجو

راه‌ اندازی میز خدمت در شهرداری منطقه دو با رویکرد تسهیل امور و جلب رضایت شهروندان

آخرین خبرها

مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند از راه اندازی میز خدمات در راستای ارتقاء سطح خدمات‌ رسانی و تسهیل امور شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو؛ مهندس محمدحسین ربیعی اذعان داشت: این اقدام با هدف پاسخگویی مؤثرتر به نیازهای شهروندان و افزایش رضایت ‌مندی آنان صورت گرفته است.

وی با اشاره به پاسخگویی سریع و دقیق به سوالات مراجعین در حوزه های مختلف منطقه گفت: میز خدمت با تمرکز ویژه بر مسائل و سوالات شهروندان، آماده ارائه راهنمایی‌های لازم و پاسخگویی به ابهامات مراجعین منطقه دو است.

مدیر منطقه دو؛ هدف از راه اندازی میز خدمت در این منطقه را ارتقاء رضایت‌مندی و کاهش سردرگمی مراجعین عنوان کرد و ادامه داد: راه‌اندازی میز خدمت در راستای سیاست‌های کلی شهرداری مبنی بر افزایش شفافیت در ارائه خدمات و ارتقاء سطح رضایت‌مندی شهروندان منطقه انجام شده است.

مهندس ربیعی یادآور شد: بر این باوریم که با ارائه خدمات مشاوره‌ ای دقیق و پاسخگویی سریع، می‌توانیم گامی مؤثر در جهت تسهیل امور اداری و کاهش مراجعات مکرر شهروندان برداریم.