ساعت :

13:51

تاریخ :

27 مهر 1403

شهرداری منطقه دو بیرجند

مدیر منطقه دو شهرداری/ رسیدگی مداوم به امور منطقه همراه با رضایت شهروندان

مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند اصل مهم کاری در منطقه را رسیدگی مداوم به امور منطقه همراه با رضایت شهروندان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه دو؛ مهندس محمدحسین ربیعی اذعان داشت: در حوزه خدمت رسانی به شهروندان باید شرایطی فراهم کرد تا رضایت بیش از پیش آنان تأمین شود و یکی از راهکارهای تحقق این مهم، پویایی و بالندگی مناطق شهرداری است.

وی با اشاره به بازدید از معابر و محلات منطقه دو افزود: در جریان این بازدیدها آشنایی با مشکلات و معضلات شهر و شهروندان صورت گرفته و برای رفع موانع و مشکلات موجود اقدام می شود.

مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند ادامه داد: تمرکز بر جزئیات خدمات ارائه شده و تلاش برای ارتقاء خدمات با برنامه‌ریزی مناسب، موجبات احترام به شهروندان و جلوگیری از فرسوده شدن شهر را به همراه خواهد داشت.

مهندس ربیعی با اشاره به اینکه اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی دارد ابراز امیدواری کرد: با اقدامات مناسب و کارآمد، شاهد حداکثر ارتقاء و رشد و شکوفایی این منطقه باشیم.

وی رضایت شهروندان را مهم ترین و اصلی ترین هدف مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: رسیدگی به وضعیت خدمات شهری در این منطقه و تسریع در پیگیری درخواست های شهروندان از ضرورت های این منطقه می باشد.

شایان ذکر است روزانه تعداد زیادی از شهروندان بدون واسطه با مدیریت منطقه دیدار و پاسخ شفاف و قانونی در خصوص مشکلات خود که اهم آنها مربوط به شهرسازی می باشد دریافت می کنند.