مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند اصل مهم کاری در منطقه را رسیدگی مداوم به امور منطقه همراه با رضایت شهروندان عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه دو؛ مهندس محمدحسین ربیعی اذعان داشت: در حوزه خدمت رسانی به شهروندان باید شرایطی فراهم کرد تا رضایت بیش از پیش آنان تأمین شود و یکی از راهکارهای تحقق این مهم، پویایی و بالندگی مناطق شهرداری است.
وی با اشاره به بازدید از معابر و محلات منطقه دو افزود: در جریان این بازدیدها آشنایی با مشکلات و معضلات شهر و شهروندان صورت گرفته و برای رفع موانع و مشکلات موجود اقدام می شود.
مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند ادامه داد: تمرکز بر جزئیات خدمات ارائه شده و تلاش برای ارتقاء خدمات با برنامهریزی مناسب، موجبات احترام به شهروندان و جلوگیری از فرسوده شدن شهر را به همراه خواهد داشت.
مهندس ربیعی با اشاره به اینکه اجرا و تکمیل پروژههای عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی دارد ابراز امیدواری کرد: با اقدامات مناسب و کارآمد، شاهد حداکثر ارتقاء و رشد و شکوفایی این منطقه باشیم.
وی رضایت شهروندان را مهم ترین و اصلی ترین هدف مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: رسیدگی به وضعیت خدمات شهری در این منطقه و تسریع در پیگیری درخواست های شهروندان از ضرورت های این منطقه می باشد.
شایان ذکر است روزانه تعداد زیادی از شهروندان بدون واسطه با مدیریت منطقه دیدار و پاسخ شفاف و قانونی در خصوص مشکلات خود که اهم آنها مربوط به شهرسازی می باشد دریافت می کنند.