ساعت :

10:01

تاریخ :

1 آذر 1403

شهرداری منطقه دو بیرجند

جلب رضایتمندی ساکنین منطقه در اولویت برنامه های مدیریت منطقه دو

مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند اظهار داشت: شناسایی نیازها و رفع چالش‌های شهر مطابق اولویت و رضایتمندی مردم منطقه اجرایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو؛ مهندس محمدحسین ربیعی اذعان داشت: عملکرد شهرداری ها به عنوان نهادی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و زیست‌محیطی نقش بسزایی در افزایش سطح رضایتمندی شهروندان دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ها به‌عنوان مدیریت شهر نقش بسزایی در فرآیند مدیریت و سازماندهی شهرها بر عهده دارند افزود: در واقع کارکرد اصلی شهرداری فراهم‌ساختن زمینه مناسبی برای شکوفایی استانداردهای مطلوب شهرنشینی و ترویج فرهنگ شهروندی است. 

مدیر منطقه دو اضافه کرد: شهرداری زمانی در رسیدن به اهداف خود موفق خواهد شد که شهروندان از عملکرد این مجموعه رضایت کامل داشته باشند و این رضایت منجر به حضور فعال شهروندان در انجام امور و مسئولیت‌های جامعه گردد.

مهندس ربیعی شفاف سازی، پاسخگو بودن و قانون مداری را از ویژگی های ارگانهایی مانند شهرداری ها دانست که مدیریت امور عمومی جامعه را بر عهده دارند.

وی در ادامه با اشاره به آگاهی ساکنین شهر از حقوق شهروندی این آگاهی را موجب مشارکت بیشتر و موثر شهروندان در امور شهری عنوان کرد و ادامه داد: رمز موفقیت در شناسایی و رفع چالش های مدیریت شهری بر مبنای نیازها و حقوق بر حق شهروندان می باشد.