ساعت :

19:59

تاریخ :

27 مهر 1403

شهرداری منطقه دو بیرجند

ورود شهرداری به پروسه شهروند سپاری خدمات شهرسازی

مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند از قابلیت شهروند سپاری خدمات شهرداری در اداره  شهرسازی منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه دو؛ مهندس محمدحسین ربیعی اظهار داشت: ارتقاء سیستم شهرسازی شهرداری از سرا 8 به سرا 10 به صورت آزمایشی در حال انجام می باشد که پس از رفع باگ ها و خطاهای سیستم، امکان انجام امور مربوط به کلیه پاسخگویی های شهروندان  از جمله ثبت درخواست ، دریافت نوبت بازدید ،پرداخت عوارض نوسازی و ….. در بستر اینترنتی و با ورود مالک به کارتابل شخصی خود امکان پذیر می باشد.

وی اذعان داشت: رویکرد مدنظر بر این هدف استوار است که افراد بتوانند بدون مراجعه حضوری و از طریق سامانه مرتبط، امور مربوط به شهرسازی را در کمترین زمان ممکن انجام دهند و از طرفی پیگیر درخواست خود بصورت لحظه ای باشند.

مدیر منطقه دو شهرداری با اشاره به اینکه داشتن شهری مناسب و ایده آل برای شهروندان، مستلزم توجه به خواسته ها و نیازهای آنها می باشد افزود: با ارائه خدمات الکترونیک، میزان قابل توجهی از مراجعات شهروندان به شهرداری کاهش یافته و امور با سهولت انجام می شود.

مهندس ربیعی اضافه کرد:  هدف اصلی از اجرای این امر؛ بهبود و ارتقاء خدمات در راستای جلب هرچه بیشتر رضایت شهروندان است.

در حال حاضر در شهردای منطقه درخواست ها از طریق کارتابل اشخاص (شهروند سپاری) ثبت می گردد که این امر از طریق اشخاص با ورود به کاربری خود امکان پذیر می باشد.