ساعت :

17:59

تاریخ :

27 مهر 1403

شهرداری منطقه دو بیرجند

تلاش شهرداری ها در جهت ارتقاء کیفیت محیط زیست شهری

مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند ضمن تاکید بر حفظ محیط زیست گفت: تلاش مجموعه در حوزه خدمات شهری مبنی بر توجه به محیط زیست در راس برنامه ها می باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه دو شهرداری بیرجند؛ مهندس محمدحسین ربیعی در تشریح وظایف مدیریت شهری منطقه دو در حوزه خدمات شهری اظهار داشت:دریافت برنامه ها و سیاست های کلان شهرداری در زمینه نظافت و پاکسازی شهرو برنامه ریزی جهت اجرای آنها محور اصلی برنامه ریزی های در حوزه خدمات شهری منطقه دو می باشد.

وی افزود: نظارت و کنترل بر رفت و روب معابر منطقه، جمع‌آوری و حمل زباله ، نظارت بر حسن انجام این امور و جلوگیری از سوزاندن زباله و سایر مواد دودزا و آلوده کننده محیط‌زیست همواره در راس برنامه ریزی های منطقه دو شهرداری قرار دارد.

مدیر منطقه دو شهرداری اذعان داشت: نظارت و کنترل بر جلوگیری از سد معبر، گردش احشام و تخلیه زباله و نخاله در معابر و انجام اقدامات لازم به منظور بررسی دائمی وضعیت کانال‌ها و اقدام جهت لایروبی به موقع از جمله مسائلی می باشد که همواره در اولویت های شهرداری منطقه بوده است.

مهندس ربیعی ادامه داد: قطعا شهروندان ساکن منطقه دو با همکاری موثر با مدیریت شهری منطقه به تمام خدمت گزاران خود در شهرداری امکان توسعه و پیشرفت حداکثری در برنامه ریزی های صورت گرفته را می دهند.

وی با اشاره به اینکه خروجی کار برای مردم حائز اهمیت است و اگر این خروجی رضایت بخش باشد نشان دهنده موفقیت ما می باشد تصریح کرد: تاکید ما در منطقه دو بر برنامه ریزی هدفمند به عنوان دوستدار محیط زیست و پیشرو در ارائه خدمات شهری و شهرسازی در شهر بیرجند می باشد.